تجهیزات دندانپزشکی و و روش های خرید ان
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی و و روش های خرید ان

خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی یکی از بهترین روش های خرید در این روزهای پر نوسان قیمتها است. ما در کام طب سعی بر این داریم تا جای ممکن تجهیزات را به صورت شرایطی به دندانپزشکان عرضه کنیم. در اغلب شرایط با پرداخت مبلغی به عنوات پیش پداخت که نهایت این مبلغ نصف قیمت محصول است مابقی را به صورت چک های ماهیانه پرداخت می نمایند و این مساله در این روزهایی که هر روز و هرماه شاهد افزایش قیمتها هستیم راه حلی مناسب برای خرید است و کمک می کند تا هرچه زودتر اقدام به خرید نماییم.

برای تجهیزاتی مانند اتوکلاو در برخی از برندهای پرطرفدار و با کیفیت مانند یوروندا دندانپزشکان می توانند با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت دستگاه خود را جلوتر خریداری نمایند و تنها مساله این است که تحویل ان چند ماه زمان میبرد ولی این پیش خرید باعث می شود تا شامل افزایش قیمت نشوند و دستگاه خود را به همان قیمت قبل تحویل بگیرند.این روشی بوده که در این چند ماه اخیر با توجه به شرایط مورد استقبال دندانپزشکان قرار گرفته  و ترجیح برخی بر این بوده که کالایی را پیش خرید کنند تا بعدا بخواهند گرانتر انرا خریداری نمایند.

تجهیزات دندانپزشکی تنوع محصول بالایی دارند و تحقیق و بررسی در این این تعداد متنوع از برندها برای دندانپزشک سخت و زمان بر خواهد بود. بهترین روش در انتخاب محصولی در برندهای مختلف در ابتدا تعیین بودجه است. دندانپزشک باید این مساله را در نظر بگیرد که چه رقمی را می خواهد برای خرید دستگاه هزینه کند و این مساله تعداد برندها را محدود میکند و بعد از ان به سراغ ویژگی ها و کارایی هریک برود و با بررسی ساده در سایت های تخصصی در این حوزه به ویژگی های هریک از محصولات دسترسی پیدا کرد.

بعد از بررسی های اولیه برای کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر می توان با مشاوران تخصصی ما تماس بگیرین و اطلاعات خود را تکمیل نمایید و هر سوال و ابهامی راجع به موضوعی دارید از کارشناسان ما بپرسید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. شکل گیری سایتهای تخصصی در این حوزه کمک میکند تا شناخت و بررسی محصولات راحت تر شود و نیاز به صرف زمان زیاد در بازار وجود نداشته باشد.

نکته مهم در خرید تجهیزات دندانپزشکی داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است .دندانپزشکان باید به این نکته توجه داشته باشند تا از برندهایی خرید کنند که گارانتی و خدمات پس از فروش دارند و شرکت خدمات خوبی را در زمان خرابی ارائه می دهد و مشکل را در کمترین زمان ممکن برطرف می نمایند. برخی از برندها به صورت قاچاق وارد کشور می شوند و هیچ گونه گارانتی ندارند و در زمان خرید دندانپزشکان باید به این نکته توجه کنند که اگر گارانتی برایشان مهم است این برندها را خریداری نکنند.

 

 

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: